Taller de l'exposició "Tots els artistes catalans vius"

Seguint la idea de crear llistes d'artistes proposada per Jordi Boldú, nosaltres crearem la nostra llista més personal pensant en quins artistes tenim més propers, de quins n'hem sentit a parlar, de quins ens agradaria conèixer... i reflexionarem sobre qui són els artistes.

Són els nens artistes? (així com molts artistes cerquen ser nens?)a traves del collage i el guix sobre cartolines negres de suport, triarem lletres de tipografies diferents, les enganxarem i confegirem noms per després poder-ne parlar.

Els grups podran ser d’un màxim de 25 persones o d’un grup classe. Es compta amb un mestre o una mestra de suport.

Preu 90€ per taller (material inclòs). Contacteu directament amb la tallerista (Mireia Córdoba, al tel. 676 792 535, o bé al correu: mireiacordoba@gmail.com)

logo museu sant pol Logo Ajuntament Sant Pol de Mar logo max logo ajuntament mataró logo dep cultura Amb la col·laboració de Mataró Ràdio, Vilaweb i Can Manyé Espai d’art d’Alella

.