Tipologies: 9 converses amb artista

Un experiment radiofònic a Mataró Ràdio (89-3 fm).

Emissió: gener > març de 2015

Amb la col·laboració d'Anna Crosas, Bàrbara Raubert, Carles CongostCèlia del Diego, David Armengol, David BestuéDolors Juarez, Francesc Abad, Itziar GonzálezJoana Hurtado, Josep Manuel Berenguer, Lúa Coderch, Martí AnsonMartí Manén, Mery CuestaMontse Romaní, Pere Llobera i Raquel Friera.

Sintonia: Bru Ferri

Veus: Anna M. Vallés, Melcior Casals, Roser Blanch

Suport tècnic: Pere Sánchez

Documentació audiovisual: Deliris Produccions

PROGRAMES:

1r programa: dimecres 14 de gener, de 23 a 24h (reemissió diumenge 18 de gener, de 19 a 20h). Conversa amb Martí Anson (artista) i Cèlia del Diego(crític d'art i comissària independent).

2n programa: dimecres 21 de gener, de 23 a 24 h (reemissió diumenge 25 de gener, de 19 a 20h). Conversa amb Francesc Abad (artista) i Anna Crosas (gestora cultural).

3r programa: dimecres 28 de gener, de 23 a 24 h (reemissió diumenge 1 de febrer, de 19 a 20 h). Conversa amb Raquel Friera (artista) i Montse Romaní (crític i investigadora cultural).

4t programa: dimecres 4 de febrer, de 23 a 24 h (reemissió diumenge 8 de febrer, de 19 a 20 h). Conversa amb Josep Manuel Berenguer (artista) i Bàrbara Raubert (periodista cultural).

5é programa: dimecres 11 de febrer, de 23 a 24 h (reemissió diumenge 15 de febrer, de 19 a 20 h). Conversa amb Lúa Coderch (artista) i Joana Hurtado (crític d'art)

6é programa: dimecres 18 de febrer, de 23 a 24 h (reemissió diumenge 22 de febrer, de 19 a 20 h). Conversa amb Itziar González (arquitecta) i Dolors Juarez (investigadora)

7è programa: dimecres 25 de febrer, de 23 a 24 h (reemissió diumenge 1 de març, de 19 a 20 h). Conversa amb Carles Congost (artista) i Mery Cuesta (crític d'art, dibuixant de còmic i baterista).

8è programa: dimecres 4 de març, de 23 a 24 h (reemissió diumenge 8 de març, de 23 a 24 h). Conversa amb Pere Llobera (artista) i David Armengol (crític d'art i comissari independent).

9è programa: dimecres 11 de març, de 23 a 24 h (reemissió diumenge 15 de març, de 19 a 20 h). Conversa amb David Bestué (artista) i Martí Manen (crític i comissari independent).

Tots els programes es poden escoltar en directe al 89-3 de la fm o pel web www.mataroradio.cat. Posteriorment els programes es pengen al web / ràdio a la carta.

logo museu sant pol Logo Ajuntament Sant Pol de Mar logo max logo ajuntament mataró logo dep cultura Amb la col·laboració de Mataró Ràdio, Vilaweb i Can Manyé Espai d’art d’Alella

.